söndag 1 november 2009

Sjusovarn

Det är roligt när man försöker vara lite duktig och ställer klockan på 11.00 för att komma upp och inte sova bort sista lovdagen (som egentligen kanske var i fredags, men jag håller ut så länge jag kan och räknar även söndag..), för att sedan somna om och sova till halv ett ändå. Det är kul.

Jag känner ingen ångest, den sparar jag till imorgon. Måndagar skapades för att vara en depressionsdag. Det är då allt drar igång igen. Uh.

Men som ni såg - det var inget ljug där inte - vi har träning på schemat idag. Nu ska vi skaka fläsk på medelpasset på Friskis. Okej, vi har kanske inget fläsk, men skaka kan vi väl få göra ändå? Jag kommer sakna Kenneth..

Kan inte nån planera in en riktig superfest till nästa helg? Känner att jag behöver det.

Dessutom är det nåt fucking fel på min dator för tillfället, så kan inte lägga upp nån bild. Ni förstår inte vad ni har missat.

Ha en braaa dag nu för bövelen

/Tessie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar