onsdag 4 november 2009

Daniel Nordin á la rim


GAH, det är kallt och mörkt. Vad vill världen?


En säker källa har berättat att en viss Daniel Nordin har ansökt om en text vilken han vill ha, ägnad åt sig själv. Det här var alltså något han begärde av Louise, men eftersom att hon inte är lika duktig som jag på att skriva sådant - tar jag över och gör det bästa av situationen.

Daniel Nordin, det här är tillägnat dig.

Daniel Nordin
Inte tjock, lite fin

Du är en rätt så rolig typ
Gillar inte läskiga småkryp

Egentligen vet faktiskt inte jag
Men det ska jag ta reda på en vacker dag

Du retar Louise, ger henne vad hon tål
Jag hoppas att du tvättar händerna med tvål

Du skrattar mycket har jag hört
Kanske när du själv sagt något stört

Du har gått i Louise klass 1 å't'alft år
Du har inte jättelångt hår

Du tror du kan ta ifrån mig min tjej
Trots att du inte är gay

Men det kan du inte, för hon är min
Känn på den och sug på din..

..karamell eller kexchoklad
Så kanske du blir lite glad

Jag kan fan ingenting om dig
Så nu får du ursäkta mig

Peace out och hejdå
Lika bra att bara gå



Det där var typ riktigt kasst. Men vadå.

/ T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar