tisdag 18 maj 2010

Synd och svett

Nu har jag pluggat matte i två och en halv timme konstant. Har det hjälpt? Nej. Jag kommer inte få några höga betyg imorgon på vårt underbara 4timmars nationella ändå. SYND

Jag gjorde segertecknet för mig själv när jag såg att vi slapp gå på fotbollsledarutbildning igen. Sen insåg jag att sån stor vinst var det kanske inte. Men i alla fall. Vi slipper.

Har precis fått biljett till en ny skiva och vill helst gå på ännu en - dagen innan. Vart supertaggad! Ända tills jag kom på att skolan inte alls slutar efter musikaluppspelningarna - vi är alltså inte alls lediga de dagarna.. Det förstörde skivlyckan lite grann, men äh, vi kör järnet ändå. Kanske.

Intensivveckan är igång nu i alla fall! Repliker och dans bara sket sig. Svettigt litet rum på 30 pers under scenen, ännu svettigare på scenen. Svettigt var det. Ute också. Synd att jag inte kommer att få njuta av den värmen nånting den här veckan.. Allting är så synd. Synd. Synd och svettigt.

Nu skiter jag i att det blev långt (frida tjurar men jagskiterit), jag måste skriva av mig OK?

Varför sitter jag ens här? Helt onödigt.

Godnatt

TezZ

2 kommentarer: