onsdag 28 april 2010

Hej jag heter Therese

Hej jag heter Therese och idag har jag gått i skolan från 08.30-19.45. whattafack, sounds crazy.
Men som det står skrivet: "Spottar man i motvind får man det tillbaka i ansiktet" (japp, direkt citerat från musikalen. dock ganska vettigt!)

Hej jag heter Therese och imorgon ska jag bli mer cuurly igen! Marremaräng har lovat att dölja det om det blir kort och fåraktigt!

Hej jag heter Therese och jag är fortfarande peppy på valleborg, det KAN bli sol och upp till tjugo grader am I right? Looove! is in the air



Hej jag heter Therese och jag ser naken ut på den här bilden hihiho


Hej jag heter Therese och ska snart dra mig i säng och kika på lite english useful words, för hej, jag har engelska nationella imorgon precis som alla andra.
Önska oss lycka till!

C i a o b e l l a p u s s g o d n a t t

/HondendärtjejensomheterTherese,faktiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar