söndag 21 mars 2010

Bye alperna

Kommer hem nu, lite lagom (läs jätte) irriterade på tele2 fåret (han förtjänar ett slag mellan benen) och på att ha väntat på allt och inget hela dagen. Går till toa för att borsta håret under armarna, och vad ser man? Jo, en finne i fejjan, en såndär svår en som gör ont och typ inte går att klämma. Tar i allt vad jag har och plopp så sprutar allt finninnehåll på spegeln, asnice säger jag och blodet rinner ner för kinden.

Godnatt

(jag fräsch, egentligen)

/L

4 kommentarer:

  1. du e så jävla ekl hahah
    och jag vägrar egetligen prata med dig för jag fortfarande e arg sur å tvär + lagom bitter för du vart i alperna....!!!!!!!!!
    BARA SÅ DU VET

    frida fucking fire

    SvaraRadera
  2. Jag var inte bitter och arg när du var i Thai, cp-unge

    SvaraRadera
  3. isch fy fan, nu vill jag inte va med på den här bloggen mer

    SvaraRadera