onsdag 20 januari 2010

Dags för ett nytt inlägg till att glada

1. Nyttighetspakt mellan fire, majs, och lolita. En dag gick super, sen kom jag på att jag hade en popcornmeny som skulle gå ut. Den kan man ju inte slösa bort, så det satt tre vänner och kalasade på tillsammans med cheeseburgare. Vad ska jag säga. En DJUP svacka. Men nu är jag tillbaka. Jag motstod att ta gratis godis på resebyrån, GRATIS. Jag är stolt över mig själv.

2. Bokaaaat Magaluuuuuuuuf. Fem vänner i en lägenhet med en dusch och 70 nudelpaket, det kan inte bi bättre! Nu är det BARA ett halvår kvar. WOHO!

3. Vem vill springa runt en fredagskväll på en konstgräsplan i minusgrader i två timmar och sparka på en boll. Jo det kan jag berätta, det vill tydligen jag. Så JÄVLA kul! + att det är hål i mina fotbollsskor (och alla andra skor typ).

4. Nu ska jag tydligen se den där jävla dataspelsfilmen som tydligen ska vara så HIMLA bra, och vara SÅ värd att se. Jag lägger mig för mina åsikter...

5. Jag hyllar min femte vän för att han har följt med strömmen och skaffat comviq (nu kanske han kan få mer än fem sms per vecka..totalt..). ALLT ANNAT ÄR OVÄRT! Så Österman bland annat, och nickepickpuck och simon, skaffa! Ni ruinerar mig!

6. Glada nu eller? Underbar uppdatering av en underbar brud som har g i svenska (ville bara ha det sagt)

Så här glad är jag just nu, eller....


Lägg märke till mitt oerhört fina leende med snea tänder och utan silver i munnen. Och mina oerhört lyckliga kisande ögon med en fin liten smilgrop i höger kind + mina oerhört fina och blonda ögonbryn. Och det oerhört fina halsbandet som jag har på mig i skrivande stund och som jag annars också alltid har har på mig. och fire, jag har något som är ditt på mig....kan du kommar på vad? vavavavava?
/L

2 kommentarer:

  1. OCH min dubbelhaka utan veck!!!!!!!!
    och du käka en halv påse bilar juste din hora

    SvaraRadera
  2. Okerrrååååå, dagen var en svacka. jag käka en godis som var i din jackficka också

    SvaraRadera