tisdag 1 december 2009

Lockigt? Eller rakt? Eller va?

Om man permanentar håret lockigt - borde det inte bli lockigt och inte rakt då? Hm, jag är lite förvirrad nu. Hoppas att morgondagen efter en dusch visar annat resultat. Det var inte värt 4,5 timme annars........... Dör. Ge mig cuuuuuuuuuuuuuuurly hair, please. Mitt hår luktar åtminstone äckligt, det är väl ett bra tecken?

Tack till Emelie för din tid i alla fall! Bra kämpat.

Jag log också lite till snön som föll idag. Ända tills jag insåg att jag var tvungen att springa genom den till bussen. Fyfan vad jag sprang - idag slog jag nog rekord i mackbacken. Den ni! Min dagliga motion!

Det är heller inte varje dag man utbjuden av en i princip främling på bussen. Det log jag också lite åt. Efter att jag panikat och sagt nej lite halvt ohyfsat. Stackars pojke, han var ju modig i alla fall.

Puss


/T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar